Wednesday, August 12, 2009

Mobilephone yang memikat hati


sony ericsson w595 peachy pink comey kan.kaler pink pastel terus pikat hati aku..cewah..and semua function mcm biasa la.3.2mp.leh apply themes.tu yg aku lagi suka.harga pasaran sekarang pun rm600 lebih.

ada satu lagi model yang sama tapi SONY ERICSSON W595 SAKURA EDITION.
try tgk gambar dia..perghhhh...tak tau leh beli kat ne hp ni tapi leh pakai kat malaysia.





samsung soul U900 pink edition
RM 1235 - 1265 tu cuma anggaran.mungkin lebih murah.
5.0mp(cmos) and ada semua function.kaler cantik amattt!


samsung f480 pink
RM 1610 - 1690(mgkin lbh murah coz ini hanya harga yg disarankan di pasaran)
Key features :
  • Triband , with 7.2Mbps HSDPA support
  • 5 Megapixel camera with autofocus , power LED Flash , image and video stabilizer
  • Slow motion and video editing capability
  • Audio/video multiple format support
  • FM Radio with RDS
  • Video messaging , mobile tracker and mobile blogging application onboard
  • 2.8" touchscreen QVGA support










  • sony ericsson z610i pink
    ok...phone ni pun mmg aku suka.kalau aku leh beli aku mmg beli.hehhe..didatangkan dalam 2mp camera(no flash),mp3,bluetooth,leh apply themes etc but no fm radio.
    harga pasaran sekarang dalam rm600lebih je



    sony ericsson k770i pink
    ok.hp dalam pasaran memang murah .anggaran rm400
    camera 3.2 mp,mp3,ada 3g,flash,autofocus.sume ada.kecuali wifi and gps.hahah...lebih kurang dgn k800.cuma k800 lebih besar and ada autofocus.tapi sape yg suka stylish leh la pilih hp ni.aku pun suka.nak beli hp ni..huuuu




    sony ericsson t707
    cuba tgk yg kaler pink tu!its perfect!flip.3.15mp.support flash themes.all function ada.3g.can surfing internet laju.harga pasaran dalam rm600 lebih.baru kuar dalam march 2009..warghh..aku nak phone ni...cepat la jadi kayaaaa..ahahhaha


    (still updating..ada keje sket nak buat..rajin2 semak balik ye)

    1 comment:

    Anonymous said...

    alprazolam mg long do effects xanax take kick - xanax pill number