Friday, August 14, 2009

having fun last nite


(gambar real big apple donut semalam takde so aku amik kat google.its low sugar,low fat.good for vegetarian tauu!!)


(buku baby animals dari nabil dan farah..thx guys!)
k semalam hubby aku gtau member kitaorang farah (my hubby's classmate) dgn bf dia (Nabil Band Selamat Pagi Gadis) yg baru balik dari Glasgow nak datang rumah.coz nabil nak buat recording kat umah kitaorang.so aku pun excited nak jumpa farah sebab lama tak jumpa.macam biasa aku buat keje umah.hubby lak rest pas balik keje sementara tunggu diorang datang.pas mandi sume aku masak air nak prepare air teh la kononnya tetamu nak dtang..heheh..masa tgh buat air tu abah aku yang tersayang call.macam biasa lah abah aku kalau tak call aku sehari tak tenang hidup dia.puteri kesayangan la katakan..ahahhah..aku gayut dalam 15 minit jugak dgn abah.sembang macam2.heheh..then masa aku tgh gayut tu farah ,nabil and member dorang datang dgn guitar pedals etc..yg bestnyer dorang bawakkan donut Big Apple.aku n hubby dah la hantu donat.hhhahah..farah n nabil hadiahkan buku Baby Animals khas untuk rayyan tapi dak kecik tu takde lak.so agak kecewa sket la sian dorang dah la susah nk datang tapi rayyan takde..takpe lah takde rezeki.next time leh jumpa lagi kan.dorang start recording dalam pukul 8mlm and habis dalam kul 12.30.sepanjang nabil n hubby aku recording.aku pun bergosip la dgn si farah.macam2 gosip.sambil layan movie..ahaks..best gak sekali sekali ada geng bergosip ni .boring je duk umah sorang2.tgh malam dorang semua balik.harap2 leh lepak sekali next time..thx to farah n nabil for the delicious donut and the cutie book!!love u guys..

No comments: