Wednesday, August 12, 2009

my gadget wish list!




1.LG KF350 ICE CREAM PINK
Warghhh..dah lama aku idam2 phone ni.memenuhi citarasa aku la katakan.hhehe..aku suka phone flip,skrin n button yang besar.kamera yg agak bagus.ok la bagi hp ni 3mp.ada semua function bluetooth,mp3 etc.cuma yang agak kureng kat hp ni sebab dia takde 2nd camera means takdela 3g,takde autofocus so korang leh amik gambar macroshot je la.tapi macroshot lagi cantik.nak microshot beli la digicam or dslr yerr..,no flash,and takleh nak apply themes kalau nak dibandingkan dgn brand SE or NOKIA yang banyak leh tempek themes kan.aku ni agak fanatik gak dgn themes2 ni.tapi kaler pink nye ni membutakan aku sekejap.harga pasaran dalam rm600 lebih.akan aku cuba beli dalam tahun ni gakk!!yeahh!!




2.LG VIEWTY KU900 PINK EDITION
Yang ni pun antara hp idaman aku gak.lengkap semua function yang ada .cuma yang membezakan LG VIEWTY and LG ICE CREAM ialah Viewty ni touchscreen,camera 5mp,and video dia mmg terbaekkk..walaupun aku tak suka hp yang jenis touchscreen ni tapi sebab design ,colour and function dia memukau hatiku yg meroyan ni buat aku berkenan gak kat hp ni..hehhe..harga pasaran pun dalam rm600 lebih sebab yg ni kuar dulu dari ICE CREAM.Ada sape2 yang nak wat amal jariah sedekahkan phone ni kat aku?hahhahah





3.PINK MACBOOK AIR LAPTOP
Gadget cool yang jadi igauan aku .Laptop Macbook yang famous dgn function dia yang gempak and interface yang menawan bersama high spec yang canggih.sape tak nak kan.kalau ada orang bagi korang free sure korang amik je betul tak..dan yang paling menawan bila didatangkan dalam kaler PINK!aku ulang lagi sekali PINK!!!..warghhh...harganya dalam rm3k ke atas..kalau aku kaya kan best..hari ni gak aku beli semua gadget yang ada lam wishlist aku.


4.PINK IPOD NANO 3RD GEN
Waduh duh duh..cutenyerr...leh store lagu banyak2...sound pun cun..yang paling penting PINK!!




4.12.1-MP Sony Cyber-shot DSC-T90

Sony brand yang mmg aku minat.untuk camera ni aku suka sebab design dia yang sleek,colour pun cun pastel pink,ada face detection,lens guna Carl Zeiss. size 12.1 dah cukup bagi aku sebab dah guna Carl Zeiss..somemore ni DGCAM beb bukan hp camera so jauh beza kualiti nye..lcd nye besar 3.0 pastu body ultra slim and kalau nak print gambar leh cuci sampai saiz A3. and kalu kita crop pun n nak cuci besar2 takde masalah sebab resolution dia tinggi and tak grainy.Akan aku cuba dapatkan kamera ni walaupun jauh lagi nak jadi kaya..hahhaha.sebab aku ni CAMWHORE!Hahah.. its still looks elegant in PINK version!







6.PINK SONY PSP

Okay.sure korang tau kegunaan benda ni kan.kalau taktau sila la google yeah sebab semuanya ada dihujung jari anda.kui kui kui.Aku suka psp sebab aku memang suka men game.lagipun psp ni portable.leh download banyak game.so sape2 yg hampir mati kebosanan aku syorkan beli psp.kalau ada duit la .kalau takde duit jadi la cam aku.tenung dan berharap je.ahaks..harganya dalam rm700 ke rm1100 tu kalau korang beli pape aksesori tambahan la cam casing ke ape ke .takkan nak 'princess' ni calar balar kan.so kalau ada sape2 yg rasa taknak psp dorang leh la bagi kat aku.dipersilakan.tapi make sure kaler PINK!.hehehhe





7.PINK SONY PS2
Walaweh!! ni kalau aku ada duit memang aku confirm beli ar.sebab aku n hubby kaki game.tapi aku tak sure la kalau dia setuju nak beli PS2 PINK..ah..kalau aku yg beli memang aku beli kaler pink la..hahha..sorry sayangg!..PS2 ni confirm aku akan beli secepat mungkin.leh men gitar hero..kalau ada Nintendo aku beli la Guitar Les Paul kaler pink untuk main gitar hero sambung kat nintendo..hahahah..!wah wah wah..pink habis umah aku nanti..hahahha..

No comments: