Sunday, February 1, 2009

gambar2 yg agak mengejutkan bagi aku..apa pendapat anda??

tak silap aku model ni model malaysia nama zura..supermodel la..kira geng2 amber chia sumer..but adakah anda sekalian perasan ape yg dipegangnya...???




meroyan sampai lupa nak cukur bulusss???


fasha sendat dgn rokoknya....gambar ni aku dapat kat cari.com.my



uikss...seksinya kak maya kiterrr..tersembul2...nasib cenonet...kredit to hafreze

haihh..makin ranum si nabila sejak dah kawin ni...


aku tak tau ac pakai macam ni untuk berlakon dalam citer apa sebab tak pernah dengar any kontoversi pun




cheryl ni tak pakai coli ke masa ajl hari tu?kredit to hafreze


aku dah agak dah mesti linda n que haidar masa kuar biter hangat artis pakai baju nampak belakang kat paper metro..sebab dari belakang tu aku cam rambut si linda ...gebusss..patut la que meleleh air liur!

No comments: