Sunday, February 1, 2009

gambar terbaru baby rayyan..dah besarr dahhh



ni la pic terbaru anak hamba yang sangat debab dan mulut bising...parents aku datang umah aku masa raya cina hari tu..aku ni sebelum dorang datang hari2 msg tanya anak aku camner..hubby aku sampai mimpi2 baby rayyan sebab rindu sangat....bila parents aku sampai je aku tgk baby rayyan tidur nyenyak lam kete..debab betul...tai yg kelakar rambut depan ada..belakang habis botak sebab kena makan bantal...so malam tu baby rayyan tidur dgn aku la..punya la buas tidur sampai pusing2 ...bantal ke mana tilam kemana...sampai tercabut2 sarung tangan..dasat tul..yg bestnta baby rayyan dah pandai main..umur3 bulan lebih...kuat jerit tul...suka gelak2..dia paling mesra dgn abah aku..sebab abah aku rajin layan dia..hehehe...kaki keje nak ngangkat je..dah pandai tatih kalau pegang..cepat jln ni baby rayyan ni...sayu lak hati bila parents aku nak balik coz tah bila lagi nak jumpa baby rayyan...miss u baby....!

1 comment:

UcU mAnjA said...

wah!!!

cute gilak baby kamo,
besau nanti tentu lagi chumel kan!!!

salam terjah...