Saturday, September 12, 2009

muhammad rayyan helmi dah testing baju raya



tgk la si mat gebushh ni..belum habis posa lagi dah sibuk nak test baju raya...dgn kopiah kilat2 nye..heheh..terserlah pipi bulat ikut papa...hahahha

7 comments:

Mummy_Sofea said...

cutenya rayyan ngn baju melayu tu..

Putra Al-Maliki said...

mummy dier jer yg pose, rayyan tak kan... =)

zieha said...

wah raya sakan la rayyan tahun nie..so cute:)

white rabbit said...

mummy sofea...rayyan dia selalu pose budget cute..heheh...nak2 lak dapat baju baru..saja cik rabbit takbuang tag harga lagi kalau dah buang mula la nak bagi pakai terus.hehhehe

cik putra,rayyan ni posa yang yang yuk..org sahur dia bangun sahur,tengahari dia bukak posa,orang bukak posa dia join sekali..hehhe

kak zieha,raya 1st rayyan..tu yg dia sakan tu..heheh

Mawar_berduri said...

adui...Cute nya ..kim salam kat ryyan ye ...hihihi

white rabbit said...

hi mawar...sureee..hehehrayyan lagi suka awex2 krm2 salam kat dia ...heheh

Nurhayati said...

alalalal cutenye rayyan pakai baju melayu johor.. encem la ;)