Monday, April 6, 2009

rayyan helmi dah pandai meniarap






wargh..anak aku dah pandai meniarap dah..happy sesangat tapi terkilan gak la tak pat tgk depan mata..ye lah dia kan duk ngan mak aku...nasib la praktikal nak hbis dah minggu depan..jumaat depan aku terus nak balik umah mak aku..tak sabar nk tgk dak kecik tu...mesti dah besar..sebulan aku tak tgk dia..huhuhu...nanti leh wak dak kecik tu jalan2 pas balik kl.yay!!

4 comments:

cIk JanNah said...

kejap je da beso ank ko kan?
next week da bis pract ke??
best2
haha

white rabbit said...

haah..heheh..dah nak masuk 6 bulan dah selasa depan..nanti aku wak dia duk kl..tgh pk camner nak adjust barang lam bilik ni..nak duk 3 orang...tiga2 gemuk gedempol..heheh

cIk JanNah said...

hahhaa..
xpe2 baby gemok x pe.
jgn mak bpk dia~
muahaha..
comel gle rayyan~

dia knl ko x?
da lme x jmpe jap g dia x knl ko
haru ko!

-aTie- said...

alalal tomeinye baby rayyan tuh...