Friday, March 20, 2009

orang tua yang kurang ajar

ok kali ni aku nak meluahkan perasaan aku yang memang berapi habis...beberapa hari lepas pas aku habis keje macam biasa aku jalan la kat jambatan yg kat stesen ktm bank negara tu..sampai kat kat kaunter tgk2 ada satu kaunter je bukak..satu lagi tutup tapi dah ada pekerja kat kaunter tu cuma dia tgh kemas2 meja kaunter tu sebelum bukak..so aku standby la kalau2 dia bukak aku skip g kaunter kedua tu je sebab kat kaunter 1st tu memang Q panjang gila cam Q nak mintak makan free je...so bila akak kaunter tu bukak kaunter aku pun pergi la kat situ..baru aku nak hulur duit tiba2 ada makcik sorang ni rempuh aku kelam kabut nak beli tiket macam la station tu nak runtuh...aku yg tgh sakit pale dgn panas dgn letih memang berapi..nak je aku terajang biar muka dia melekat kat cermin kaunter tu...tapi aku sabar lagi aku bagi dia dulu..dah la tak cakap terima kasih...dia wat dunno je..terhegeh2 cari duit syiling pas bagi duit rm50 kat akak kaunter tu sebab dia beli dua tiket...lambat sangat cari akak kaunter tu pun terus la bagi duit balance..so dia amik la duit tu ..nak simpan duit lam purse pun terhegeh2...dia beralih ke tepi sambil susun duit dia tu..so aku pun hulur duit la kat akak kaunter tu untuk beli tiket ke kepong central...sekali dia sound aku...

'hishhh!! tak sabar2!! tak reti nak tunggu dulu ke orang kat sini nak simpan duit pe semua dulu...!!"..makcik tua tu leh sound aku..so aku yg memang tgh hanginnnn aku sound ar balik!

' amboi!amboi!amboi!! nak sound orang pulak!! aku dah bagi ko potong Q ko lagi banyak bunyik....blah ar!menyemak jerrrr!!!..aku tengking dia kat situ..pergi mampus la orang nak tgk ke tak..pastu dia sound balik

'amboihhh!!kurang ajar betul budak ni!.'..makcik tu maki aku lagi...dia yg kurang ajar dulu...

"pergi mampus la..aku peduli hape!nak cari pasal sangat ke dgn aku...tak puas hatii???!!!...' tangan aku masa tu ringan je rasa nak tumbuk muka makcik tu..pastu anak dia sound aku...

" hoi..suka2 ko je sound mak aku arhh?!!"...

then aku sound balik ar..

"kimak tul!!aku peduli hape!mak ko!bukan mak aku pun!!"...

pas amik tiket aku sound lagi..

"tak payah nak bebel2 kat aku!!..simpan je la!takde orang nak dengar pun!dah bising..bau busuk lak tu...perangai hodoh..bodoh!!"

puas hati aku....makcik n anak dia tu aku yakin orang indon...mulut kurang ajar n bau hapak bau2 indon..dah kira bagus tangan aku tak naik....lain kali jangan cari pasal dgn aku yerrr!!

No comments: