Sunday, July 27, 2008

Hellboy II: The Golden Army New Character


24hb hari tu aku dgn hubby habiskan masa sama2 kat rumah.malam tu hubby aku ajak tengok wayang,biasalah dah kawin pun g date gak...heheh..so kitaorang siap awal sebab nak makan dulu..siapa yang tak tau aku n hubby memang kuat makan..MAKAN ITU WAJIB..ada duit ke takde duit belakang kira yang penting melantak dulu..hahah..so aku siap comel2 hubby aku pun dah cukup wangi dgn perfume sebotol dia sembur,kitoarang merempit ke OU bandar utama.location yang tak asing bagi aku n hubby sejak couple sampai dah kawin kalau nak tgk wayang..dah la kitaorang kaki wayang..sume citer nak tengok..hehhe..so sampai2 je sana aku n hubby terus muka toya sebab ramai orang kat kaunter gsc..so kitaorang pun tunggu la macam nak dapat subsidi makanan..hubby aku duk men cucuk2 perut aku kat situ..finally dapat gak beli tiket..so hubby aku terus buat muka kebulur ajak g makan.heheh..so turun tingkat bawah..jalan2 buat pilihan nak makan mcd ke kat johnnys ke rice chicken shop ke..pastu kitaorang tgk jam ,kesuntukan masa dah..ada lam 45minit lagi..hubby aku nampak je Burger King ,terus dia ajak aku makan kat situ...ada couple bengali n satu lagi couple cina ngan melayu..pas pilih2 makanan aku n hubby melantak tak ingat dunia sambil duk melawak2...macam time couple2 dulu lak..hahah..pastu hubby aku nak merokok tapi lupa bawak lighter lak..dia nampak je pak guard kat entrance terus g pow kat guard tu..so sementara dia merokok kat luar aku sambung melantak..perut makin buncit...heheh..then kitaorang jalan g ke gsc ngan mata kuyu sebab dah kenyang sangat..masuk2 tengok hall kecik..adehh...dah la kitaorang kenyang gila..kusi lak kecik..tapi nak tgk hellboy nye pasal kecik pun kecik la...


aku tak bosan langsung tengok hellboy..memang aku bagi 5 stars..character hellboy yang kelakar n degil memang aku suka..si ikan alien kawan hellboy tu lak aku rasa cam comel lak..
mula2 aku ingat chamelion..aku n hubby gelak je sepanjang tengok hellboy and mata jegil bulat je sebab graphic dia yang cun...yang paling best ada track VIVALDI and BARRY MANILOW lam citer tu..biasanya citer2 cam ni kan lagu2 mesti style orchestra sket ala phantom2 gitu..sampai mamat cina kat belakang kitaorang gelak macam lepak kat kedai mamak je sepanjang tengok citer tu..hehhe..cuma character yang menakutkan aku character kematian hellboy..yang ada mata banyak kat sayap dia tu...eeee..geli aku...rasa nak lastik je mata2 dia yang tergedik2 kat sayap tu...

character prince nuada pun gempak aku rasa..ngan make up putih rambut ala2 orang albino memang naikkan seri muka penjahat metal...hardcore betul..part aku suka masa makhluk pokok gergasi mati n benih2 dia jatuh cover kawasan yang berhampiran n tumbuh bunga...lawa gila graphic dia...so aku n hubby layan sampai habis..pas habis tu aku n hubby kuar dari gsc nak balik ke parking motor sebab dah tengah malam..OU pun dah tutup..tapi kitaorang sesat...sampai ke tangga kecemasan..banyak pintu..aku rasa macam citer horror lak..hubby aku dah berpeluh..aku dah lenguh kaki..last2 kitaorang g patah balik ke gsc..ikut guide yang abang zam bagi kat hubby aku..ye la biasa kitaorang naik kete g ou..so kuar kat tempat lain..n kalau naik motor pun tengok wayang siang2...kuar kat entrance besar..rupanya ada lif khas untuk customer yang nak balik pas tgk midnight movie etc..haihh..akhirnyaaa....then aku n hubby lepak kat kedai mamak alsapa kat bawah apartment kitaorang ..dahaga gila bebbb!!!..pastu kitaorang balik umah..mandi2 n macam biasa flirting2 sebelum tido sampai lena..hehhe...habissss....

No comments: