Thursday, September 10, 2009

TAG DARI KAK MIEMIEY

1. Bekas kekasih saya adalah :

~one of malaysian rockstar..


2. Saya sedang mendengar :
~wat tag ni dgn tak mandi n tak gosok gigi..ngantuk beb smlm tidur kul 4pg

3. Mungkin saya patut :
~mandi n masak nasi sebab jap g kalau cik rabbit tak mandi n masak nasi muntah hijo lak laki tgk..hehhe

4. Saya suka :
~menda cute,kucing,gadget,semua menda yg kaler pink,muzik,wayang and makan!

5. Sahabat-sahabat baik saya :
~roseidayu elias,norhayati (kwn baik dari sekolah,seumur hidup tak pernah ada rasa kecik hatiantara satu sama lain) dan hubby cik rabbit.

6. Saya tak paham :
~kenapa cik rabbit kena makan ubat utk berak.sebab cik rabbit ni tak pernah sakit perut.so kena makan ubat nak bagi sakit perut.masalah hadam betul!

7. Saya kehilangan :
~2batang gigi susu yg depan sekali ni masa kecik2 dulu sebab terlanggar almari.gara2 kejar2 dgn cousin.main james bond konon.rongak aku!

8. Ramai yang berkata :
~"wah..ko ngandung lagi?biar betul...."..betul la..lain la kalau aku ada tiga telinga..tu baru takbetul..heheh

9. Makna nama saya :
~cahaya petunjuk.so sape2 yg nak g hutan bawaklah cik rabbit.tak yah bawak kompas.hehhe.

10. Cinta itu adalah :
~blurr..kadang2 best kadang2 rasa nak lepuk pale org tu ada gak

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
~menjawab panggilan di call center dgn perasaan yang penuh amarah nya sebab ramai caller bodo2 call..n sure balik keje nanti cik rabbit jadi mangsa luahan perasaan duka lara beliau..heheh

12. Saya akan cuba :
~menguruskan badan secepat mungkin selepas bersalin 'cik gendut' lam perut ni sebab cik rabbit jadi sentiasa sihat,berseri dan aktif.cewahh..

13. Ayat selamanya membawa maksud :
~tiada penghujunggggggg

14. Telefon bimbit saya :
~memang menyakitkan hati.bakalbersepai tak lama lagi kalau dia berani wat hal lagi

15. Bila saya terjaga dari tidur :
~cik rabbit lap air liur sebab syok tidur sangat!

16. Saya paling meluat bila :
~pempuan gedik duk bergambar comolot dgn baju tak cukup kain ..konon seksi...artificial beauty make up 3 inci...ada aku herannn?!

17. Pesta/Parti adalah :
~sesuatu yg cik rabbit cuba elakkan.sebab cik rabbit suka lepak sengsorang..

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :

~arnab pe tah ..gemuk n gebu sampai bulu habis tutup biji mata hidung lubang bontot sume...sekali tgk macam selonggok kapas ada gak...kat petstore la cik rabbit tgk.

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
~sentiasa seronok sampai sekarang sebab tiap zaman cik rabbit mesti ada menda best

20. Hari ni :
~cik rabbit nak melantak habis2an..lapar ar

21. Malam ini saya akan :
~mlm ni cik rabbit nk sambung melantak jajan

22. Esok pula saya akan :
~esok cik rabbit nak bangun awal , mandi awal n promo kedai

23. Saya betul-betul inginkan :
~babygirl,hp baru klu leh kaler pink,nak cepat2 bersalin,and nk makan pasembor penang.lama tak balik kg makan pasembor..wawawa

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
~berminyak and berserabut dgn getah rambut senget sebelah..tak mandi lagi..

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
~Pusat membeli belah

26. Makanan Barat atau Jepun :
~barat.tak lalu ar sushi..bau cam belacan

27. Bilik yg terang atau gelap :
~gelap...

28. Ayat terakhir anda katakan pada seseorang?
~jalan baik2 eh bucuk..kat hubby cik rabbit la sape lagi..

29. Siapa yang anda nak Tag?

~cik rabbit nak bagi semua yg baca tag ni kat blog cik rabbit n yg tak pernah buat lagi...buat ye jgn malas

1 comment:

zieha said...

hehehe..suka makan jajan je..:P