Tuesday, March 3, 2009

my baby rayyan


teka wajahhh..hehehhe..mata hidung sama aku..mulut ikut papa dia..cenonet je


mat gendut blurrr..'huhh??!!"


cian mat gendut ..opah tersilap pilih baju miniey mouse..patutnya mickey mouse..nampak jambu lak si gendut ni..heheh
waaahhh..ini baru gaya bossss!!tak padan dgn takde gigi nak ketap2 bibir...tamau pisah dgn selimut busuk dia a.k.a kain pelekat tokwan dia yg berlubang2 tu...



haihhh.dah 3 minggu aku tak tgk mat gendut ni..rindu tahap apa ntah..duk teringat2..tapi nak buat camne..dia jauh..duk dgn mak aku kat kampung sebab rumah tengah renovate..kalau takde orang kat rumah tu memang kontraktor tak buat kerja la..risau lak aku takut anak aku tak kenal aku nanti...next week memang aku kena balik gak..sebab aku ada beli baju 2 pasang untuk hero gendut aku tu...dgn sepasang stokin comel..heheh...harap2 muat la..kalau muat leh aku beli lagi..ikut hati aku nak bawak anak aku tu pergi mana2..tamau pisah langsung...kalau kat ofis rasa cam nak bawak dia ..biar dia tidur lam stroller dia duk sebelah aku pun takpe...tapi takkan aku nak buat camtu lak kot..kang kena halau tak pasal2 lak kan...haihh..nak kena cepat2 cari rumah ni..pas praktikal ni aku kena cepat2 cari keje dalam 3 4 bulan aku terus nak cari umah sewa..senang sket...bawak mak aku duk sekali..so leh dia tolong jaga mat gendut kat rumah aku..aku balik keje pun dah leh tgk dia...rindunyerrrrr........

No comments: