Friday, February 20, 2009

wa kembali berambut pendek punkers




aku baru potong rambut minggu lepas..sebab aku tak suka rambut panjang yang tak berikat..tapi bila ikat muka aku nampak bagak gila..so aku pun g kedai auntie kat bawah umah dgn mak aku..g potong rambut..aku cakap kat auntie tu...

'auntie..kasi potong rambut saya ..stail ape pun takpe..asal pendek and pelik"

auntie tu pun "arrr..pelik ar..lu mau macam mana?'

"macam mana pun takpe.."

so auntie tu pun selak2 buku magazine hairstyle..geleng2 pale sorang2..letih aku nunggu ..last2 aku suh je dia potong...lantak la rupa camne pun..asal pendek..hahha

so gini la rupa nye..aku suka hasil kerja tangan auntie tu..u rockss auntie jenny!!!!

RAMBUT AKU YANG PELIK ,GEEK,SERABAI...MEMANG SELERA AKU..HEHHEHEH..KORANG BERANI KEWRR??!

2 comments:

cIk JanNah said...

style beb!
pe kate ko botak pas nie.
aku nak botak ar beb!
tp tkt x kne ngn mke!
hahaha

white rabbit said...

botak je..ape takut..hahha..sharifah amani relax je..hahah..kelakar lak ingat sharifah amani botak..cam datuk kame yg dalam dragon ball tu.