Wednesday, January 28, 2009

mimpi buruk yang aku tak sanggup hadapi di dunia realiti

maaf bebanyak kepada semua reader2 blog aku..sejak2 aku start praktikal ni memang aku agak keletihan setiap hari..mental n fizikal aku memang akan shutting down after 7pm...tak tau la ..maybe tak cukup stamina sebab aku memang keje asyik melantak..takpe akan ku update sket2 setiap hari..satu lagi kat ofis aku ada tenet tapi aku takde meja sendiri ..so kadang2 tu aku memang muka tak malu g menumpang meja2 sape yg available utk membuat onar..hehehhe..actually memang aku nak update tau..start dari aku berebut ktm setiap hari..macam2 perangai umat yg aku jumpa ...tapi takpe la ada masa aku updatekan cerita2 umat tersebut.huhuhu...

2 3 hari lepas aku memang letih gila..aku pun tak tau kenapa..sedangkan aku bukan buat keje tgh panas ke..noreh getah dari subuh sampai malam ke..tapi tah la..maybe sebab aku tak jaga badan sejak bersalin tu yg buat aku cepat letih..sakit2 badan.menyesal tu ada jugak...nevermind la..takpe pas ni aku try jaga balik n makan ape2 yg patut...so pada hari yg aku letih nak mampus tu aku tidur start dari 7mlm sampai 12tengahari esoknya..tak bangun2 langsung..hubby aku gerak makan pun aku wat dekk..selalu nya orang ajak makan memang aku melompat girang..join membuncitkan perut sesama...tapi malam aku 'kong' hari tu aku ada mimpi buruk...aku mimpi aku mengandung 3 bulan..pastu dalam mimpi tu hubby aku wak pergi scan ..bila doctor scan ..baby aku besar guli je..pelikkan..bulattt je cam dalam bola kristal..siap dapat tahu lagi jantina baby aku perempuan..aku excited sebab rayyan akan dapat sister..but then dalam mimpi tu aku keguguran...gila ..aku rasa 'mental' gila..cam betul la...huhuuhuh...perasaan tu terbawak2 sampai aku sedar..bila dah sedar aku rasa stress gila n sedih semacam...psycho tul mimpi tu..mintak2 tak la terjadi menda2 cam tu..


(p/s: nanti aku update kasi kaler2 sket word sebab tenet sini bodo sket..).

No comments: