Thursday, December 11, 2008

sumenyer tujuh!!


7 fakta
tentang saya

1-berumur 23thn
2-gigi kekal aku ada 4 batang je yang lain sume gigi susu..
3-sudah berkahwin dan ada anak sorang
4-gila MCD & KFC
5-aku suka kaler hitam,pink,merah
6-gila movie and music
7-masak masakan len sume boleh tapi nasi goreng fail..camne tuu?

7 menakutkan
saya di dunia
1-serangga mcm belalang,lipas,mentadak,tikus
2-tempat tinggi
3-kehilangan orang2 yg tersayang
4-tak dihargai/kesunyian/ditinggalkan
5-bencana alam
6-kemalangan ngeri
7-jatuh longkang depan orang...waaa..malu siott


7
lagu buat masa skrg

1-aces high-iron maiden
2-acdc-back in black
3-portishead-the rip
4-pink floyd- the great gig in the sky
5--infant sorrow-inside of you
6-smashing pumpkin-ava adore
7-butterfingers-maharani


7 perkara selalu
sebut
1-suka hati
2-apa benda
3-ha?
4-k
5-ok la tu
6-bengong
7-nak wat camnerrrr



7 perkara yang amat
bernilai
1-family
2-sume2 yg dlm beg aku (purse,hp,gmbr baby n hubby etc)
3-kwn2
4-quran
5-kwn2
6-kebebasan
7-makanan!!



7
pertama kali dalam hidup saya

1-ada lelaki yang masakkan utk aku (my hubby)
2-rasa pengalaman bersalin
3-accident langgar tiang letrik sebab ponteng sekolah..padan muka
4-makan wasabi pedas nak mampus ..berasap lobang idung aku.nasib aku malang hari tu hubby aku kenakan aku
5-pakai skirt masa kat uum..geli gak aku tgk kat cermin rupa aku pakai skirt..
6-terminum soya basi...bluwekk...sialnya soya!
7-aku tak mandi 2hari masa kat spital pas bersalin..hapak gila...!!


7
org bertuah menjawab tag ni
1-miss xana
2-mr tarmimi
3-hyuuga
4-sue anna joe
5-jaja
6-rara
7-baby mia

No comments: