Thursday, December 11, 2008

berita hari ini

hari ni aku dapat laptop baru..hadiah bday dari abah aku walaupun bday aku dah lepas..7hb november hari tu..laptop lama aku acer dah rosak..so hari ni aku dapat acer aspire 2930 latest dari acer comp.banyak gak accessories aku beli utk completekan laptop aku ni..harga laptop dlm rm2333..campur sume yg aku beli total rm2470.boleh la kan so aku takyah la berebut pc dgn hubby aku lagi .dua2 kaki tenet..heheh..tgh aku duk online ni hubby aku duk tong tang tong tang masak nasi goreng kat dapur dgn emo sekali sebab sinki yg sempit..nak buat cane umah sewa..kalau umah sendiri leh la modified sinki besar telaga belakang umah tokwan aku ye tak..sambil2 tu duk wat laundry..adeh..laundry la aku malas sekali sebab main dgn sabun ni buat tapak tangan aku kering..kaki pun lembab pijak lantai basah..aku dah la geli lantai lembap..huhu..nasib nak habis dah..so aku sambung guling atas katil baru n laptop baru..hehhe..

barang2 yg aku beli dalam 2 minggu lepas
-katil
-almari baju
-vacum
-kipas
-auto baby rocker
-karpet gambar ayam
-12 kitchen towels
-rack
-cermin
-curtain
- 2way maybelline foundation
-maybelline lipgloss
-2 trend chic inc eye shadows
-jugs
-laptop
-pendrive
-headphone
-belt
-curtain holder
-britannia jeans
-pyjamas
-bra
-panties
-drypers
-snow milk
-baby oil
-dreamland pillows
-studio bedsheet
-home slipers
-sandal
-high heels
-mini quran
-2 prayer rugs(sejadah)
-barang2 dapur
-gift for my baby rayyan
-cheese chocolate cake


setakat ni je yg aku ingat..nanti kalau aku ingat lagi aku update..hhahha

No comments: