Sunday, September 14, 2008

kebaboommm!!!! letihnyeeee puaserrrr


lama dah aku tak update blog..bukan pe umah aku baru pasang line tenet baru...tenet lama daftar atas nama housemate ...so pas dia pindah ..aku n hubby daftar yang baru atas nama aku..berhari2 tunggu baru la aktif..huhuhuh..so apa cite baru aku kali ni?tak banyak..tapi yg penting aku dah beli hp baru..wawawa..asalnya nak beli k810i tapi ada rezeki lebih aku beli la k850i blue terus...leh click sana sini dgn hubby aku...bulan posa ni berapa hari je aku posa..pedih perut aku..kalau takde 'budak kecik' lam perut ni aku tahan je lapar..tapi sian lak kat dia..huhu..so terpaksa la skip posa kadang2...takpe la bak kata abah aku .nanti dah betul2 sihat tubuh badan boleh la ganti..tak banyak aktivitiyg aku n hubby aku buat sepanjang bulan posa ni ...hubby aku rehat jap dari main gig..ye lah bulan posa..takkan orang g terawih kitaorang nak g headbanging sampai cabut pale kan...so lepak umah tgk tv yg tak berapa clear siaran nya...astro pun dah kena amik dgn housemate lama...pas raya leh la install yg baru...skunk fulus tak ckup lagi..heheheh...asal ada tenet pun jadi la...so..raya tahun ni aku balik umah mak aku..then insyaallah balik umah mak mertua aku pulak..pening gak nak raya mana bila pk mula2..baru la aku faham nape orang yg dah kawin selalu gaduh pasal nak balik raya sebelah mana..heheh...baju raya aku tak beli lagi..pak mertua aku ada la belikan sepasang...tapi aku tak pergi amik lagi..dia kirimkan kat makcik sebelah hubby aku yg kat sepang..abah aku pun nak belikan baju raya juga..heheh..tak sabar lak..hehhe..tapi yg tak best nye aku tak tau dapat raya dgn hubby aku ke tak raya pertama sebab hubby aku tgh pk nak balik raya belah aku ke belah mak dia..ye lah dah berapa tahun dia tak beraya dgn mak dia sebab mak dia duk sarawak dulu...tapi aku tak kisah...dia raya sebelah mana pun takpe..asal kita semua happy beraya..heheh...so selamat berpuasaaaaaaaa!!

No comments: