Tuesday, January 29, 2008

CHECK CHECK ROCK ROCK TOUR :HUJAN













Band HUJAN yg makin famous semalam telah mengadakan gig di dewan TSO di uum mendapat sambutan hangat dari peminat2 yg terdiri daripada pelajar2 uum dan ramai juga student luar yg masuk secara haram ke uum utk menyaksikan noh meloncat bersama guitar merahnya ...dan kaki aku juga telah di pijak banyak kali oleh lahanat2 yg berpogo sampai hilang keimanan termasuk aku juga berpogo...opening dari band indonesia BETTER DAY TOMORROW band utama uum memberi persembahan yang tak mengecewakan dgn penyanyi undangan KIKI..(dak kelas aku ni..baru tau dia neh nyanyi..ingat kan tau dance je)..layan jugak kepala aku ngan show dorang...tapi kegembiraan manusa2 berpogo dicemari dgn ambush dari UNIT KESELAMATAN uum ..(UK) bila ada budak2 bodoh yg berpogo sampai gaduh2....tak rock ar korang beb!!!...nak gaduh g masuk semak!!spoil mood sial!....banyak lagu2 yg dinyanyikan hujan..takyah la aku sebut..korang mesti tau nyee....kate peminat hujan...hahhaha...k aku n member aku awi memulakan sesi camwhore..shoot sana sini ...nanti aku letak gambar kat sini..ni pun aku tumpang pc kawan aku secara tak sengaja...ramai jugak manusia2 yg berpakaian pelik tapi still rock!!!i love these guys..yg menyakitkan mata aku ada kaum hawa yang memakai baju kale PINK....! mak aih..dik ..ni bukan show kat MID VEL..nak pakai pink2....arghh.....CROWD SURFING pun best tanpa gangguan body guard macam kat OU bandar utama semasa persembahan hujan ..crowd surfing sket terus tangkap...bodoh la lu orang ...!!dan terima kasih kepada mamat2 yang bergambar dgn aku walaupun aku bukan artis..wawawawa.....sambung citer...band hujan rock sampai habis...pesanan aku b uat NOH..

"NOH..LEN KALI BUKAK BAJU MACAM FAIZAL TAHIR..MESTI RAMAI AWEK NAK CIUM DADA KO..HAHAHHAHA....LAGI ALBUM TAMBAH LAKU..."...



sampai habis performance.sesi beli baju kat van band hujan kecoh macam scene
PARIS HILTON kena tangkap masuk lokap..sadis!sadis!!..NOH balik ke kereta dgn iringan bouncer2 yg tak macam bouncer...wuteva...aku baru nak shoot gambar ko NOH oi sebab ada kawan aku gila kat ko...haihh...ok sampai sini je ..nanti aku tambah lagi review dgn gambar2 gig semalam..tunggguuuu...esok pagi aku balik damansara then aku upload ar...sabar banyak2 ..kalau taknak sabar g hantuk pale kat dinding!!....rock on!!


No comments: